هتل فانتازيا آنتاليا

این هتل ۵ ستاره کلاٌ، دارای ۲۳۸ اتاق استاندارد ، ۲۵ اتاق خانوادگی و  ۶۷ سوئیت میباشد که با استفاده از دکوراسیون اروپایی و به صورتی که برای گذراندن یک تعطیلات دلچسب مناسب باشد ، دکور شده اند . 

سیستم غذایی در هتل فانتازیا تورآنتالیا، به صورت خدمات آل اینکلوسیو بوده و شما میتنوانید به راحتی از صرف غذای مورد نظرتان در رستوران های این هتل لذت ببرید .

 این هتل دارای ساخل اختصاصی و همینطور اسکله زیبایی بوده که در تمام مدت روز برای استفاده مسافرین آماده میباشد. این هتل دارای برنامه های متنوعی برای مسافرین میباشد و برای هر سلیقه ای و گروه های سنی مختلف برنامه های متنوع در نظر گرفته شده است تا از تعطیلات تابستانی خود در این هتل لدت ببرند .

منبع : هورامان گشت

برچسب ها: هتل فانتازیا آنتالیا ,

[ بازدید : 111 ]

[ شنبه 5 بهمن 1398 ] 11:12 ] [ هورامان ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]